5 Ekim 2013

CORDON BLUE

CORDON BLUE
 ( Türkçesi bence salamlı kaşarlı tavuk sarma) :))


Ben bunu ilk hazır gıda firmalarının bir sitesini başka bir amaçla gezerken gördümm .O kadar hoş görünüyorduki bunu yapmalıyım dedim kendimce ve yaptım sonuç Harika ... :)) az kalsın Aile fertleri parmaklarını da yiyiyorlardı :)) 

Malzemeler: (4kişilik)

4 adet tavuk göğüs eti
8 dilim salam
8 dilim kaşar peyniri 
yarım su bardağı un
yarım su bardağı galeta unu
2 adet yumurta
zeytinyağı
tuz
karabiber

Hazırlanışı:

 Tavuk göğüsleri et döveceği ile iyice dövülüp inceltilir(Ben marketin kasabına dövdürdüm)Tavukların her iki tarafına tuz ve karabiber serpilir.Tavuk göğsünün tek tarafına önce salamlar ardından peynirler konulur ve diğer taraf üzerine kapatılır.      Tavuk göğsünün uçları birbirine bir bıçak arkası ile vurularak yapıştırılır. Tavuk göğüsleri önce una, ardından çırpılmış yumurtaya ve en son olarak da galeta ununa bulanır. Bir tavada zeytinyağı kızdırılır ve tavuk göğüsleri bu yağda arkası önü çevrilerek kızartılır. 
  Kızartılan tavuklar fazla yağını almak için kağıt havlu üzerine alınır. Yağı alındıktan sonra servis tabağına alınan tavuklar sıcak sıcak servis yapılır.
Afiyet bal şeker olsun .:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder